RSS

Choď a neobzeraj sa

28 máj

Je to už nejaký ten deň, čo stále myslím na jeden verš z Biblie. Najprv som ho prehliadol, nepovažoval som ho za jeden z tých, ktoré sú v živote veľmi dôležité, alebo za taký, ktorý má poukázať na niečo veľké. Premýšľal som nad ním, no stále som ho nechápal, preto som sa opýtal na facebookovej stránke nášho zboru, ako to vlastne Ježiš myslel, keď povedal:

„Poď za mnou a nechaj, nech mŕtvi pochovajú svojich mŕtvych.“Tento 22 verš môžete nájsť v Matúšovi 8 Kapitole.

Rozumel som tomu, že mám nasledovať Ježiša, pretože on je život. No ja som chcel vedieť ešte nejaký iný význam. Vedel som, že tam je ešte niečo iné. Nakoniec som sa dozvedel presne to, čo som potreboval počuť.

Ak si znovuzrodený a nasleduješ Ježiša, tak je všetko v poriadku. Ak ešte nie si znovuzrodený a hľadáš Ježiša, teda si na začiatku svojej cesty, tak nehľaď na to čo ti hovoria ostatný, ale choď za Ježišom. Pretože oni sú mŕtvi a chcú pochovať aj teba. Nechaj, nech mŕtvi pochovajú svojich mŕtvych.

Som rád, keď môžem niekomu niečo povedať z Biblie, mám na mysli nejakú konkrétnu situáciu, ktorá je rovnaká v živote človeka ako aj v Biblii. Posledný víkend som zažil a pochopil tento verš na vlastnej koži. Keď mi bolo povedané, že sa mi nepáči čo robíš a mal by si pozerať aj na okolie a nie ísť bezhlavo za tým čo robím. Vtedy som si spomenul na tento verš. Nechaj nech mŕtvi pochovajú svojich mŕtvych.

Ježiš je moja cesta, preto sa nebudem obzerať a pozerať čo iný o mne hovoria, pretože chcem byť znovuzrodený.

Pred písaním článku ma však napadol ešte jeden verš z Biblie, ktorý poukazuje presne na toto o čom tu píšem.

Pohromu Sodomy a príbeh Lóta s jeho ženou vieme asi všetci. V prvej Mojžišovej knihe a Kapitole 19-tej je verš 17, kde sa píše „Keď ich viedli von, povedali: Zachráň sa, ide ti o život. Neobzeraj sa, ani sa nikde v celom Okolí nezastavuj. Zachráň sa na vrchoch, aby si nezahynul.“ Tu môžete vidieť vysvetlenie môjho verša o ktorom tu píšem „Nechaj nech mŕtvi pochovajú svojich mŕtvych.“ Neobzeraj sa, zachráň sa aby si sa znovuzrodil a mohol žiť v Božom kráľovstve. Pretože ak sa budeš obzerať, tak ako to urobila Lótova žena v 26 verši „Lótova žena sa obzrela a premenila sa na soľný stĺp.“, budeš mŕtvy. Pretože sa obzeráš a robíš čo robia mŕtvi, teda môžeme tu povedať, že mŕtvi pochovávajú mŕtveho.

Preto ti chcem povedať Choď a neobzeraj sa.

 
Pridaj komentár

Posted by na 28. máj 2013 in Veríš?

 

Pridaj komentár

 
