RSS

Život bez závislosti = čas pre život

03 feb

Je úžasné byť slobodný a nemať žiadnu závislosť. Zahodiť za hlavu závislosť na cigaretách, alkohole, hracích automatoch, drogách, internete, nakupovaní, hraní hier, telefonovaní, sms-kovaní a všetkého čo ma niečo spoločné so závislosťou. Ak pracujete a máte zabehnutý život, ide deň za dňom čoraz rýchlejšie a vy si len uvedomíte, že žijete život len jedným dňom. Ten deň sa opakuje 5 x do týždňa. Víkend je zase rovnaký, ako každý iný víkend, možno nejaká malá zmena.

Zistíte, že vaša závislosť na televízií, internete a iných veciach vám nedovolí sa rozvíjať vo svojom živote. Neplníte si svoje túžby, svoje sny. Nerobíte nič pre seba, pre svoje telo, pre svoje vnútro. Závislosť vám zastavila váš život a vy sa neviete pohnúť ďalej. Váš život začína byť nudný. Vy s tým však nemôžete nič urobiť, pretože závislosť vás ma vo svojej moci.

Takto rovnako som sa cítil ešte pred pár týždňami aj ja. Chcel som zmeniť svoj život, tak som sa rozhodol že prestanem fajčiť. Nikdy som veľa nefajčil, stále to bolo pol krabičky denne.

Bolo to naozaj ťažké. Najprv som to vyskúšal obmedzovaním cigariet. Avšak nezaberalo to. V tom čase keď som premýšľal o skončení s cigaretami, som sa už nejaký ten deň venoval poznávaním Boha. Poprosil som ho nech mi pomôže. A ak sa dobre pamätám, od tej chvíle keď som ho prosil som prestal fajčiť. Uvedomoval som si to každý deň. Každý deň som mal na mysli, že on mi s tým pomohol.

Boh mi však nepomohol len s cigaretami. Boh mi pomohol oveľa viac než som si myslel. Prišiel som na to, až pred pár dňami. Boh ma nezbavil závislosti len na cigaretách. Boh ma zbavil závislosti na internete, Boh ma zbavil závislosti s hraním hier, myslím že môžem spomenúť aj kávu, ktorú som prestal piť pravidelne a začal som ju piť len príležitostne.

Boh mi dal čas. Čas je to najcennejšie v našom živote.

Mám čas a chuť ho poznávať. To je to čo urobil pre moje vnútro. Boh mi dal čas urobiť aj niečo pre to aby som sa rozvíjal. Začal som konečne s angličtinou, ktorú som odkladal už niekoľko rokov. Boh mi dal čas urobiť niečo aj pre svoje telo. Začal som trošku pracovať na svojom tele. Boh mi dal čas na všetko čo chcem. Som slobodný a môžem robiť čo chcem.

Všetky svoje závislosti mi Boh pomohol obrátiť v môj prospech. Internet používam na získavanie nových poznatkov o ňom. Rovnako tak sa snažím aj šíriť jeho slovo prostredníctvom internetu. Hranie hier už nie je závislé, už to je relax. Už tam nepresedím hodiny. Viem kedy mám dosť. Kávu si už vychutnávam a nepijem pretože musím.

Každý deň s Bohom je iný a nový. Život s Bohom je dobrý, je akčný. S Bohom sa nenudím. S Bohom idem stále vpred a môj život začína mať význam.

Využi svoj drahocenný čas a urob krok vpred, uver v Boha, prijmi Ježiša do svojho srdca a Boh ťa zbaví každej závislosti a tvoj život naberie nový smer. Tvoj život už nebude nudný. Tvoj čas už nebude patriť závislosti, pretože Boh ťa vyslobodí z každej tvojej závislosti.

Tvoj čas bude len TVOJ, tak ho vezmi pevne do rúk a začni žiť svoj život naplno a ver mi, že budeš žiť večne.

 
Jeden komentár

Posted by na 3. február 2013 in Veríš?

 

One response to “Život bez závislosti = čas pre život

  1. robertkuki

    4. február 2013 at 20:52

    dobry clanok Janko…som rad,ze tak s vierou hladas boha a privadzas ho do svojho zivota a zijes podla jeho voli kazdy den…spoznavaj ho a zi podla bozich slov a jeho pozehnanie ta neobide….chvala panovi

     

Pridaj komentár

 
