RSS

Microsoft Surface Tablet

21 okt

Konečne, niečo s čím sa bude dať pracovať a zabávať, kdekoľvek a kedykoľvek. Microsoft Surface Tablet, už mám vyhliadnutý niečo viac, ako mesiac a deň predaja sa už konečne blíži.

Niežeby, som neveril androidu, ale Windows je Windows. Pamätám sa, ako som prví krát nainštaloval na svoj notebook WIndows 8. Bolo to niečo strašné, vydržal som s ním pracovať asi niečo cez hodinu a opäť sa inštalovala späť sedmička, avšak Windows 8 v Tablete, alebo Smartphone, to si už viem predstaviť. Myslím, že môj výber bude “Pro” verzia, ešte si počkám na cenu a potom sa rozhodnem.

Stránka Microsoft Surface Tablet je na tomto odkaze.

 
Pridaj komentár

Posted by na 21. október 2012 in Surfujem

 

Pridaj komentár

 
