RSS

Spoločný zázrak 1

15 okt

Týmto príspevkom, lepšie povedané videom, by som chcel otvoriť novú kategóriu, ktorá sa bude venovať Bohu. Budete tu môcť vidieť kázne, pesničky, odkazy na zaujímavé videá a stránky.

Ani sám neviem prečo to vlastne robím, mám len taký vnútorný pocit, ktorý mi hovorí, aby som sa podelil aj s inými o tom čo ma práve zaujíma a páči sa mi.

Všetky štyri videá, ktoré tu časom pribudnú, budú hovoriť príbeh o Jeremiášovi, ktorý s Božou pomocou, znovu vybudoval (opravil) múr okolo Jeruzalemu a Miro Tóth z nitrianskeho zboru Mozaika, nás prevedie jeho príbehom a poukáže, ako Boh koná a môže konať aj s nami všetkými.

Teraz, ma tak napadlo, prečo vlastne chcem otvoriť túto novú kategóriu a prečo tu chcem mať tieto Bohoslužby. Nepáči sa mi, ako prebiehajú klasické omše v kostoloch.

Wikipédia definuje slovo Omša, ako “Omša alebo svätá omša alebo slávenie eucharistie je eucharistická bohoslužba (teda bohoslužba pripomínajúca Poslednú večeru s Ježišom Kristom) v latinskej cirkvi a v cirkvách, ktoré sa od nej oddelili.”

Je síce pekné, že sa pripomína posledná večera apoštolov s Ježišom Kristom, ale robiť to každú nedeľu? Počúvať kázeň z ktorej si nič po skončení nepamätám? Táto vec má stále odrádzala od kostola, necítil som sa tam dobre, bolo to pre mňa všedné a monotónne. Avšak, keď si pustím v nedeľu ráno Bohoslužbu, jej priamy prenos z Bratislavacitychurch, mám úsmev, nezaspávam, mám chuť povedať Haleluja, alebo Amen. Spievajú sa chvály, ktoré sú nové, čítajú sa verše z Biblie a rozoberajú sa v kázni, poukážu sa nové projekty, ktoré sú aj cez týždeň, nielen v nedeľu, kde môžeš, prijímať nové poznatky a môžeš sa aj ty zapojiť a pomôcť.

Je to niečo nové a zaujímavejšie, škoda, že v archívoch nie je komplet celý priebeh, ale len kázne, avšak na konci príspevku uvediem zopár linkov, kde sa môžeš pozrieť, ako to vyzerá naživo.

Zaujímavé linky:

Kresťanské centrum

Apoštolská cirkev

Cirkevonline – každý štvrtok o 21:00

Bratislava City Church

Biblia online

 
Jeden komentár

Posted by na 15. október 2012 in Veríš?

 

One response to “Spoločný zázrak 1

  1. Spätné upozornenie: Spoločný zázrak 3 « Ján Janec

Pridaj komentár

 
