RSS

Lykke Li – Get Some

04 apr

Dnes opäť nejaká ta hudbička. A samozrejme Lykke Li s jej novším klipom Get Some.

Tento klip je presiaknutý od začiatku, až po koniec zrkadlovým efektom, ktorý ja, zo srdca nenávidím a neznášam, na pozadí strašný film, jednoducho hrôza. Klip je jednoducho tak strašný, až sa mi páči. Druhý klip je Live, podľa mňa lepší a ako už býva zvykom, tak aj prevedenie skladby je iné. Lykke Li a jej štýl je pre mňa jedinečný, tak ako zopár iných skupín, spevákov, alebo speváčok o ktorých si napíšeme niekedy v budúcnosti.

Napriek tomu je však zaujímavé, že môj štýl hudby ( vocal trance ) je úplne niekde inde. Ale Lykke Li je jednoducho iná a preto patrí do výnimiek.

Podobné články:

Lykke Li – I Follow Rivers

 
Pridaj komentár

Posted by na 4. apríla 2012 in Hudba

 

Značky: , ,

Pridaj komentár